lunes, marzo 26, 2012

Jornadas ¿por que nos gusta Irlanda?. Conflicto político y realidad cultural, por Diego Marín, 28 marzo

La Asociación cultural Bente d'Abiento, dedicada desde hace ya muchos años a la defensa y difusión de la cultura aragonesa en su más amplio sentido, continúa adelante con sus jornadas que, con Irlanda como fondo y pretexto, organiza desde el día 12 y hasta el 31 del presente mes de marzo. ¿Por qué nos gusta Irlanda? es el sugerente nombre que envuelve a la actividad.

En este marco, este próximo miércoles, 28 de marzo, a las 20 h. Diego Marín ofrecerá una charla-coloquio con el tema del conflicto político en Irlanda sobre la mesa. Sin duda, un asunto que atrae nuestra atención y a buen seguro que no nos dejará indiferentes. El acto tendrá lugar en el pub Café Dublín (c/. Juan Porcell, 12, esquina con la calle San Miguel).

Posteriormente, y a partir de las 22 h. los asistentes podremos disfrutar de la magia de la música irlandesa y ponernos en evidencia con el ritmo de sus danzas tradicionales.

L'Asociación cultural Bente d'Abiento, adedicada dende fa ya muitos anyos a la esfensa y espardidura d'a cultura aragonesa en o suyo més amplo sentiu, contina t'adebant con as suyas chornadas que, con Irlanda como fundo y enchaquia, organiza dende o día 12 y dica o 31 d'o present mes de marzo. Per qué nos fa goi Irlanda? ye o sucherent nombre que embolica l'actividat.

En ista bastida, iste venient miércols, 28 de marzo, a las 20 h. Diego Marín ufrirá una charrada-debate con o tema d'o conflicto pulitico en Irlanda sobre a mesa. Sin garra dubda, un afer que grita a nuestra atención y que de seguras que no nos ha de deixar indiferents. L'acto será en o pub Café Dublin (c/. Juan Porcell,12, cantonada con a carrera San Miguel).

Ta rematar, y dende as 22 h. os asistents podremos esfrutar d'a machia d'a mosica irlandesa y meter-nos en evidencia con o ritmo d'as suyas danzas tradicionals.

Una buena ocasión ta pasar-lo bien. No i manquetz.

No hay comentarios: